De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung VS20C9542TN/WA op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Berghuis 19-02-2024

Krachtige steelstofzuiger

Geschreven voor: Samsung VS20C9542TN/WA

Ik heb de Samsung Jet95 steelstofzuiger nu zo'n 2 weken in gebruik en ben zeer tevreden tot nu toe. Wat erg fijn is, dat de stofzuiger makkelijk in elkaar te monteren is en makkelijk op het oplaadstation te zetten. Tevens kun je daar ook gelijk alle opzetstukken op kwijt. De zuigkracht van de stofzuiger is verbazend goed te noemen. Je kunt door het digitale display precies zien hoeveel batterij je nog hebt. Als je op maximale kracht zuigt dan kun je zo'n 30 min ermee doen. De stang is verstelbaar en daarmee kom je makkelijk op moeilijk bereikbare plekken. Zoals onder de bank, echter is het wel jammer dat er niet een led-verlichting in gebouwd zit want, dan zou je net even beter het stof kunnen zien liggen. Een groot voordeel is dat je prima langs de hoeken en wanden kunt gaan en hij geen stof laat liggen. Het Pet opzetstuk is erg prettig om alle haren van de kat en hond mee op te zuigen, zoals op de bank. Ook voor de vloerbedekking op mijn trap een fijne tool. De steelstofzuiger heeft geen zak maar, een opvangbak waar je hoop stof in kunt vangen. De bak is makkelijk los te koppelen en het filter is wasbaar. Dit is een fijne bijkomstigheid om alles schoon en hygiënisch te houden. Kortom een aanrader als je opzoek bent naar een goede en prettig steelstofzuiger.

Pluspunten

• goede en krachtige zuigkracht
  • makkelijk en licht in gebruik
  • wasbaar filter

Minpunten

• geen led-verlichting

Nhazra 19-02-2024

Convenient and great performance!

Geschreven voor: Samsung VS20C9542TN/WA

Ik heb dit product gekregen om te testen omdat ik op zoek was naar stofzuigers. Dit is een zeer goed product, geweldige zuigkracht en gemakkelijk op te laden. Het enige nadeel zou zijn dat de oplader slechts 30 minuten meegaat op een gemiddelde lading. In mijn kleine appartement ben ik meestal 30 minuten bezig met stofzuigen, maar voor grotere appartementen kan het lastig zijn.

c************@g******** 15-02-2024

Fijne steelstofzuiger, aanrader

Geschreven voor: Samsung VS20C9542TN/WA

Ik heb deze stofzuiger mogen testen, ik was zeer aangenaam verrast over het gebruikersgemak van deze Samsung jet 95 pet steelstofzuiger. De stofzuiger is eenvoudig te bedienen en heel wendbaar. De doos waarin de stofzuiger aangeleverd werd was al een cadeau om uit te pakken, alles goed verpakt. Het z-station is compact en stijlvol, de bijgeleverde hulpstukken plaats je ook op het oplaadpunt alles bij elkaar. Het z-station is over in huis te plaatsen, stofzuiger hang je heel gemakkelijk in het station. Gebruikers tijd is voldoende, oplaad tijd is ook prima. De handstofzuiger valt ook erg in de smaak, heerlijk zonder snoer de trap zuigen. Vind het geluid in medium stand prima, in de hoge stand maakt hij wel meer geluid maar nog acceptabel. Digitale scherm duidelijk, geeft alles goed aan. Bediening simpel 1druk op de knop en zuigen maar. Ook schakelen tussen div standen makkelijk. De stofzuiger stang in hoogte verstelbaar en dit gaat soepeltjes. Filter is wasbaar en handig te reinigen, alles wel 24 uur laten drogen voor dat je de stofzuiger weer in gebruik neemt. De pettool is geweldig, haren van de verdwijnen snel van de bank en stoelen ook de hondenmand is snel haar vrij. Conclusie een fijne stofzuiger zeker een aanrader.

Pluspunten

• Gebruiksgemak, soepel
  • Wasbaar filter
  • Pettool geweldig
  • Verstelbare zuigstang

Niclaud 11-02-2024
Geschreven voor: Samsung VS20C9542TN/WA

Ik ben zeer tevreden over de stofzuiger. Ik heb deze mogen testen en het gebruiksgemak is ontzettend groot. De stofzuiger is van degelijke kwaliteit en niet te zwaar. Bij normaal vermogen zuigt hij al goed,maar je kunt hem ook op harder zetten en dat is ideaal voor bijvoorbeeld vloerkleed. De pettool is zeker een waardevolle toevoeging. Wij hebben een labrador, zijn haren zijn lastig te verwijderen uit het vloerkleed maar de samsung heeft hier geen moeite mee. Geluid is niet storend.
Makkelijk schoonmaken. Na gebruik plaats je de stofzuiger gemakkelijk terug op het laadstation. Ik vind het ideaal dat de stofzuiger aangeeft hoeveel minuten je kunt stofzuigen. Hij is snel opgeladen.
Zeer makkelijk in gebruik, ook om bijvoorbeeld je auto mee te stofzuigen.
Wat mij betreft een absolute aanrader.

Pluspunten

• Verschillende standen
  • Pettool
  • Snoerloos
  • Niet te zwaar
  • Digitaal display

Erwin 11-02-2024

Bevalt erg goed

Geschreven voor: Samsung VS20C9542TN/WA

We hebben dit product nu 2 weken in gebruik en het bevalt erg goed! We hebben zelf 2 katten en de stofzuiger gaat goed om met katten haar en de bijgeleverde opzet stukken (speciaal voor haren) maakt het stofzuigen erg makkelijk. Omdat de stofzuiger op een oplaaddock staat, pak je hem makkelijker voor alleen 1 ruimte of de trap. Op een gladde vloer (laminaat) is de laagste zuigstand voldoende en kan die een uur mee.

Voor mijn vriendin is de steelstofzuiger aan de zware kant als ze hem gebruikt als 'kruimeldief'.
Wij zijn er erg blij mee en bevalt erg goed.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Accessories
  • Zuigtijd
  • Weinig geluid

Minpunten

• Zwaar voor mijn vriendin

r*********@k*************** 29-11-2023
Geschreven voor: Samsung VS20C9542TN/WA

Stofzuiger zuigt goed en is zoals omschreven ben er zeer tevreden mee zit nog op de extra batterij te wachten van de actie maar voldoet verder prima

h************@g******** 23-11-2023

Samsung jet 95 pet

Geschreven voor: Samsung VS20C9542TN/WA

Ik heb voor deze gekozen omdat deze nú aantrekkelijk is geprijst ivm black friday.
We gaan kijken hoe goed deze omgaat met haren.
Ook krijg je er nu een 2e accu bij waardoor je deze langer kan gebruiken.

Pluspunten

• Aantrekkelijk
  • 2e accu
  • Compleet